RESERVATIONS:   info@agenija.si

Splošni pogoji poslovanja

Veljavni od 1.3.2021

  • IDENTIFIKACIJA PRODAJALCA

Upravljalec nastanitev in ponudnik nastanitev je podjetje Agenija d.o.o (v nadaljevanju ponudnik).

Naziv podjetja: Agenija d.o.o.

Sedež podjetja: Borovška cesta 66, 4280 Kranjska Gora

ID za DDV: SI49890816

Matična številka: 3790703000

E-mail naslov: info@agenija.si

Spletna stran: www.agenija.si

Datum vpisa v sodni register: 26.8.2010

Številka transakcijskega računa: SI56 0700 0000 2951 412

  • OPREDELITEV POSLOVANJA

Agenija d.o.o. je podjetje za turistično oddajanje in upravljanje lastnih ter pogodbenih nepremičnin.

Kupec je vsaka fizična ali pravna oseba, ki pri podjetju Agenija d.o.o. opravi rezervacijo namestitve.

Kupec ob vsaki pisni ali ustni potrditvi rezervacije sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na naši spletni strani.

Delovni čas podjetja Agenija d.o.o. je vsak delovnik med 8 in 16 uro.

  • VSEBINA PONUDBE

Podjetje Agenija d.o.o. posluje izključno preko spleta in zato se ponudba spreminja pogosto in hitro.

Vse cene so objavljene v evrih (EUR) in veljajo do spremembe.

Podjetje Agenija d.o.o. je zavezanec za davek na dodano vrednost, zato je DDV že vključen v ceno objavljeno na spletni strani. Cene veljajo v trenutku oddaje rezervacije in nimajo naprej določene veljavnosti

Fotografije namestitev in opisi so resnični, dopuščamo možnost napake pri vnosu podatkov.

Namestitvene enote so ustrezno kategorizirane v skladu z elektronskim sistemom kategorizacije nastanitvenih obratov Republike Slovenije.

Vsaka namestitev ima svoje karakteristike, v primeru nejasnosti pri opisu in fotografijah, nas kontaktirajte na info@agenija.si

  • POVPRAŠEVANJA

Vsa povpraševanje sprejemamo izključno na e-mail info@agenija.si. Vsako povpraševanje mora vsebovati temeljne kriterije in želje, po katerih vam bo ponudnik oblikoval ponudbo.

  • POTRDITEV REZERVACIJE

Kupec mora potrditev rezervacije podati pisno. Kontaktni podatki posredovani za rezervacijo, bodo uporabljeni izključno za medsebojno komunikacijo v vezi bivanja.

En teden pred prihodom bo kupec na e-mail, ki ga je podal ob rezervaciji, prejel podatke o namestitvi in zahtevo po vnosu podatkov o gostih, ki bodo bivali v namestitvi. Kupec je dolžan izpolniti podatke o gostih natančno in točno kot je zapisano v dokumentu, ki ga bo potnik uporabil na potovanju. Ponudnik bo ob prihodu v apartma vse goste prijavil v sistem policijske uprave. V kolikor kupec navede nepravilne podatke vseh gostov ali katerega od gostov ne prijavi, je kazensko odgovoren glede na Pravilnik o prijavi in odjavi gostov (Uradni list RS, št. 75/16).

Posredovani podatki bodo uporabljeni izključno za namen prijave gostov.

Ponudnik posluje zgolj brezstično, kar pomeni da bo kupec v namestitev dostopal po navodilih, ki jih bo ponudnik poslal po vnosu osebnih podatkov.

Kupec lahko navodila za dostop uporablja zgolj v času bivanja v namestitvi.

Na dan pričetka rezervacije je bivanje mogoče začeti po 15. uri, na dan konca rezervacije je odhod iz namestitve je najkasneje do 10. ure. V primeru predčasnega prihoda ali kasnejšega odhoda iz namestitve, si ponudnik pridržuje pravico zaračunanja dodatnih stroškov.

  • PLAČILO

Plačilo rezervacije se izvrši z bančnim nakazilom. Ob rezervaciji je potrebno plačilo 30% akontacije, le s plačano akontacijo je rezervacija potrjena.

Preostanek se plača do enega dne pred prihodom na bivanje.

  • SPREMEMBE IN ODPOVEDI PONUDNIKA

Ponudnik ima pravico predlagati spremembo namestitve oziroma odpoved namestitve, če pride do nepredvidljivih razmer, ki se jim ni mogoče izogniti ali jih odstraniti.

  • SPREMEMBE IN ODPOVEDI KUPCA

Gost lahko spremeni rezervacijo, v kolikor se ponudnik s tem strinja. Sprememba se lahko nanaša na ime nosilca rezervacije, termin rezervacije, število oseb ter strukturo gostov.

V primeru odpovedi oziroma »no show« se akontacija 30% zadrži in se pod nobenih pogojem ne vrača.

  • OBVEZNOSTI PONUDNIKA IN KUPCA

Ponudnik mora poskrbeti, da kupec pravočasno prejme navodila za dostop v nastanitev, da je nastanitev udobna in čista.

Kupec mora imeti s seboj veljavne potovalne dokumente in spoštovati pravila namestitve ter z namestitvijo ravnati kot dober gospodar.

  • ZAVAROVANJE

Kupec mora za svojo prtljago med bivanje skrbeti sam. Ponudnik ne nosi odgovornosti za izgubljeno ali poškodovano prtljago.

  • REŠEVANJE PRITOŽB

Kupec ima pravico do pritožbe zaradi napačno objavljenih fotografij, netočnih podatkov o namestitvi, zaradi nečistoče in nedelovanja inventarja.

Kupec se odreka pravici do pritožbe zaradi neugodnih vremenskih razmer, čistoče okolice, lokalni problemi z oskrbo vode, elektrike, prevelike gneče…

Pritožbo je potrebno pisno poslati na info@agenija.si v 24 urah od prihoda v namestitev. Ponudnik je dolžan odpraviti pomanjkljivosti, zamenjati namestitveno enoto opraviti delno povračilo. Najvišje izplačano povračilo po pritožbi je lahko le do višine vplačanega zneska.

  • PRISTOJNO SODIŠČE

Vsak morebitni spor bodo stranke poskušale rešiti sporazumno. V primeru, da stranke ne uspejo rešiti spora, je za reševanje pristojno sodišče v Kranju.